Odwiedziło nas

08611483

Your IP: 3.236.59.63
Dziś jest: 2020-07-14



Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością dla Kształcenia Morskiego

FaceBookTwitter


Uwaga Koronawirus

W tym miejscu będą na bieżąco umieszczane informacje dotyczące koronawirusa. Poniżej zamieszczamy kontakty do osób, które w naszej szkole (i nie tylko) pełnią dyżury, aby wesprzeć nas w tym trudnym czasie.

W menu z lewej strony (zakładka Uwaga Koronawirus wraz z podmenu) dostępne będą pozostałe informacje na ten temat. 


Dyżury pedagogów i wychowawców internatu

Lp.

Imię i nazwisko

Pełniona funkcja

Godziny dyżuru

Adres e-mail

1.

Beata Nowak - Krzywania

wychowawca internatu

8.00 – 10.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

2.

Andrzej Kościołek

wychowawca internatu

9.00 – 11.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

3.

Eliza Kulczycka

wychowawca internatu

10.00 – 12.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

4.

Andżelika Stępień

wychowawca internatu

11.00 – 13.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

5.

Ewa Jasina

wychowawca internatu

13.00 – 15.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

6.

Paweł Żydecki

wychowawca internatu

16.00 – 18.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

7.

Katarzyna Michoń

pedagog szkolny

17.00 – 19.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

8.

Izabela Sulikowska - Suchy

kierownik internatu

18.00 – 20.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

9.

Agnieszka Zagdańska
– Parada

pedagog szkolny

18.00 – 20.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Porady medyczne z zakresu podstawowej opieki medycznej prowadzi pielęgniarka Barbara Trętkiewicz 

1.     Teleporady:  udzielane codziennie w godzinach 09.00 – 12.00 tel. 608 526 505

2.     Konsultacje e-mail:    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  


Specjalistyczną pomoc oferują również psychologowie i psychoterapeuci z całej Polski. Szczegóły do kontaktu z nimi dostępne są tutaj.

 

Plan zamówień publicznych - 2019

ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ –

PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2019  ROK

 

Lp

Przedmiot zamówienia

Rodzaj zamówienia

Przewidywany tryb udzielenia zamówienia

Orientacyjna wartość zamówienia

Planowany termin wszczęcia postępowania w ujęciu kwartalnym

1.

Realizacja zajęć specjalistycznych w Akademii Morskiej zgodnie z programem nauczania i Konwencją STCW

Usługa

Usługa społeczna

190 000

II

2.

Praktyka morska dla uczniów klas II i III Technikum Morskiego i Politechnicznego z transportem

Usługa

Usługa społeczna

1 150 000

I

3.

Zakup odzieży roboczej dla uczestników projektu „Czas na zawodowców”

Przetarg

Przetarg nieograniczony

30 400

II

4.

Zakup mięsa i przetworów do stołówki szkolnej

Przetarg

Przetarg nieograniczony

146 595,80

IV

5.

Realizacja usług prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego w przedszkolach, szkołach podstawowych, oddziałach gimnazjalnych oraz szkołach ponadgimnazjalnych, będących oświatowymi jednostkami budżetowymi Gminy Miasto Szczecin w ramach projektu pn. „Nauczanie języka sąsiada od przedszkola do zakończenia edukacji – kluczem do komunikacji w Euroregionie Pomerania”

Usługa

USŁUGI SPOŁECZNE na podstawie art. 138o Ustawy PZP,

1.307.394,00

I

6.

j. w – postępowanie uzupełniające

Usługa

USŁUGI SPOŁECZNE na podstawie art. 138o Ustawy PZP,

21.700,00

III

7.

„Dostawa podręczników oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Nauczanie języka sąsiada od przedszkola do zakończenia edukacji – kluczem do komunikacji w Euroregionie Pomerania”, współfinansowanego w zakresie Programu współpracy Interreg VA Meklemburgia – Pomorze – Przednie/Brandenburgia/Polska                   w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna” Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)”

Przetarg

Dostawy

Przetarg nieograniczony

164.500,00

II

 Szczecin, 27.02.2019r.

Biwak integracyjny klas wojskowych

Informujemy, że dniach 30.08-01.09.2019 r. (piątek - niedziela), zostanie zorganizowany biwak integracyjny dla klas pierwszych wojskowych.

Biwak będzie zlokalizowany w bazie harcerskiej w Binowie.

Do udziału w biwaku, wszyscy uczniowie powinni być ubezpieczeni od NNW i OC. Koszt biwaku, to 150 PLN (płatne na miejscu).

 

Piątek - 30.08.2019

do 10.00 - Zakwaterowanie młodzieży, która będzie mieszkać w Internacie przy ulicy Hożej 6. Wyjście ze szkoły najpóźniej o godzinie 10.30 pod opieką wychowawcy i przejazd na punkt zbiórki w Podjuchach.

12.00 – Zbiórka uczestników biwaku na pętli MZK w Szczecinie-Podjuchach (młodzież ma posiadać wyposażenie przy sobie).

12.00-15.00 – Przemarsz przez Puszczę Bukową do Binowa.

15.00-16.30 – Zakwaterowanie w Binowie ( namioty), Toaleta, Obiad.

16.30-19.00 – Zajęcia: Musztra i regulaminy wojskowe.

19.00 – Kolacja.

20.00 – Ognisko integracyjne.

22.00 – Capstrzyk.

Sobota- 31.08.2019

8.00 – Pobudka, Zaprawa poranna, Toaleta.

9.00-10.00 – Śniadanie.

10.00 –Trasa z zespołowymi zadaniami/zabawami integrującymi

15.30 -17.00 – Obiadokolacja.

17.00- 18.00 – Przygotowanie ogniska.

18.00 -22.00 – Ognisko integracyjne.

22.00– Capstrzyk.

Niedziela - 01.09.2019

8.00 – Pobudka, Zaprawa poranna, Toaleta.

9.00-10.00 – Śniadanie.

10.00 - 14.00 - Gra terenowa ASG.

14.00-15.00 – Przemarsz do Podjuch na pętlę autobusową.

Odbiór dzieci w Podjuchach o 15-tej lub w uzasadnionych przypadkach w Binowie o 14-tej.

 

WYPOSAŻENIE NA BIWAK

Umundurowanie :

 

  • Mundur polowy żołnierza wojsk lądowych wz. 2010 z flagami, może być używany.
  • Buty wojskowe wz. 926/MON lub podobne ( wygodne).
  • Beret żołnierza wojsk lądowych (np Agencja Mienia Wojskowego. poz 7) w kolorze zielonym.
  • Pas żołnierski szeregowca, parciany (bez napisu WP ).
  • Podkoszulek w kolorze khaki.
  • Plecak w kolorze czarnym lub khaki (wykorzystywany podczas zajęć dwu-trzydniowych w JW lub rajdów i obozów).
  • Śpiwór - do zabrania już na obóz integracyjny klasy.
  • Niezbędnik ( sztućce), kubek metalowy, menażka (talerzyki jednorazowe).

 

Dodatkowe przedmioty:

  • Przybory toaletowe,
  • Kąpielówki, strój kąpielowy,
  • Latarka, kurtka p. deszczowa , czapka, polar,
  • Grube skarpetki – kilka par na zmianę,
  • Woda i kanapki na czas przemarszu.
  • Środek przeciwko kleszczom i komarom,
  • Plastry na otarcia i talk do skarpetek.
- Technikum Morskie i Politechnicznej -

- Branżowa Szkoła I stopnia -

- LO dla Dorosłych - Szkoła Policealna dla Dorosłych -

KONTAKT: 71-699 Szczecin, ul. Hoża 6, tel. 91-44-20-933 fax.: 91-44-20-516 e-mail: sekretariat@zce.szczecin.pl