brązowa tarcza 2021

Odwiedziło nas

33627725

Your IP: 216.73.216.21
Dziś jest: 2025-07-15


bip

Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością dla Kształcenia Morskiego

iso_9001

FaceBookTwitter

 

logo projektu W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych - etap I
Z OSTATNIEJ CHWILI - Ruszamy z realizacją projektu
„W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych - etap I”

Więcej informacji o projekcie

lista podręczników 2025

Rok szkolny 2025/2026



Deklaracja dostępności

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej  w Szczecinie zobowiązuje się zapewnić dostępność stron internetowych: http://zcemip.szczecin.pl oraz odn.zcemip.szczecin.pl zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848).

Status pod względem zgodności:

Serwis internetowy jest w częściowo zgodny ze standardem WCAG 2.1 oraz wytycznymi dostępności treści dla osób niepełnosprawnych. Tym samym strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub włączeń wymienionych poniżej.

a) niezgodność́ z USTAWĄ z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych:

  1. Brak dostosowanie stylów prezentowania treści do potrzeb osób niepełnosprawnych(brak możliwości zmiany kontrastu, wielkości czcionki, wyłączania kolorów) . Mechanizm zmiany wielkości czcionki dostępny jest z poziomu przeglądarki .  
  2. Brak transkrypcji dźwiękowej treści strony. 
  3. Mogą zdarzać się przypadki braku alternatywy tekstowej dla obiektów graficznych
  4. Tekst ETR : mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne, ponieważ pochodzą z różnych źródeł, ich wytworzenie odbywało się w różnych komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt, są obszerne co może stanowić trudność w ich odczytaniu.

b) nieproporcjonalne obciążenie:

  1.  filmy opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej nie podsiadają napisów czy innych wymaganych elementów,

Placówka zapewnia dostęp do informacji zawartych w serwisie w sposób alternatywny poprzez kontakt telefoniczny, SMS lub MMS pod numerem: 726212304

Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności

Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia:  2021-03-31
Metoda przygotowania oświadczenia: Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29

Data publikacji i aktualizacji stron internetowych:

Data publikacji strony internetowej: 2012-08-18.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-03-23.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej wybranej strony internetowej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, np. przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji, itp.

Żądanie powinno zawierać:

  1. dane osoby występującej z żądaniem,
  2. wskazanie, o którą stronę internetową chodzi,
  3. sposób kontaktu oraz wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeśli dotyczy.

Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Placówka zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie oraz poinformuje o przyczynach opóźnienia oraz terminie, w którym zapewni dostępność cyfrową. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, Placówka zaproponuje alternatywny sposób dostępu do informacji. Polityka przetwarzania danych osobowych w ZCEMiP została opisana na stronie bip.zcemip.szczecin.pl

Koordynatora do spraw dostępności: Wiesław Wieczerzak
Adres e-mail :  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Numer telefonu  91 43 161 14

Informacja o możliwości powiadomienia podmiotu publicznego o braku dostępności cyfrowej:

Każdy ma prawo do poinformowania / złożenia skargi placówki o braku dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Informacje takie należy kierować do dyrektora palcówki za pośrednictwem koordynatora ds. dostępności.

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej. 

 Postępowanie odwoławcze:

W przypadku, gdy Placówka odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanej strony internetowej lub elementu strony internetowej. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich http://www.rpo.gov.pl

Dane kontaktowe właściwego organu odpowiedzialnego za postępowanie odwoławcze:
Bezpłatna infolinia 800 676 676. Pod tym telefonem można zasięgnąć informacji u prawników z Biura RPO. Link do RPO powyżej

Swoją sprawę można te zgłosić do RPO za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie https://www.rpo.gov.pl/content/kontakt

 Inne informacje, określone w Dz. U. 2019 poz. 848 - art. 10. 2

Informacja lub link do informacji o sposobie dokonania oceny dostępności cyfrowej: https://webping.pl/

  1. Obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy samej klawiatury jak i myszki.
  2. Serwis umożliwia przejścia do kolejnej sekcji klawiszem „Tab” – umożliwia poruszanie się po kolejnych elementach strony.
  3. Serwis oparty jest na kaskadowych arkuszach stylów

Dostępność architektoniczna:

Budynek nie dostosowany jest w całości do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak jest wind i platform dla osób niepełnosprawnych.

Placówka mieszcząca się w 3 budynkach o minimum 2 kondygnacjach zapewnia osobom niepełnosprawnym poruszanie się bez ograniczeń jedynie na poziomach 1 (parter), gdzie zapewnione są właściwe szerokości ciągów komunikacyjnych. Pomieszczenie oznakowane są w czytelny kontrastowy sposób. 

Wejście do budynków głównego i warsztatów szkolnych (budynek A i B) dostępne jest dla wózków inwalidzkich (drzwi dwuskrzydłowe).

Na parterze budynku A po lewej stronie znajduje się recepcja, gdzie można uzyskać informacje dotyczące poruszania się po budynku.

Dojazd do placówki możliwy jest komunikacją publiczną (przystanek Hoża) lub własnym środkiem transportu. Przy bramie głównej od strony Bogumińskiej po lewej stronie znajduje się parking ogólnodostępny dla samochodów osobowych.

Dojazd możliwy jest do wszystkich wejść.

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego


Informacja o dostępności tłumacza języka migowego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej wraz z informacją o metodach umożliwiających skorzystanie z tej funkcji albo informację o jej braku:

W placówce nie ma tłumacza języka migowego - koszty związane z wdrożeniem obsługi języka migowego przekraczają znacząco korzyści – od początku działalności ZCEMiP nie zaszła potrzeba stosowania tego typu komunikowania się stron w żadnym zakresie

Środki zaradcze, które zostaną podjęte w celu rozwiązania kwestii niedostępnych treści na stronach internetowych  oraz ramy czasowe wprowadzenia tych środków w życie

Placówka podejmuje ciągłe starania dotyczące podniesienia poziomu dostępności, w tym dostępności cyfrowej. Planowana jest przejście na nową wersję  strony internetowej w trakcie której nastąpi poprawa niektórych niezgodności wykazanych w obecnym sprawozdaniu. Planowany termin zakończenia prac czwarty kwartał 2022r.

 

Wydawanie duplikatów dokumentów

Duplikaty świadectw i legitymacji szkolnych wydawane są po wniesieniu na konto o numerze:

PEKAO BANK POLSKI : 15 1020 4795 0000 9802 0278 3736 opłaty w wysokości 

  •   26 zł za świadectwo szkolne
  •   9 zł za legitymację szkolną 

Plan zamówień publicznych - 2019

ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ –

PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2019  ROK

 

Lp

Przedmiot zamówienia

Rodzaj zamówienia

Przewidywany tryb udzielenia zamówienia

Orientacyjna wartość zamówienia

Planowany termin wszczęcia postępowania w ujęciu kwartalnym

1.

Realizacja zajęć specjalistycznych w Akademii Morskiej zgodnie z programem nauczania i Konwencją STCW

Usługa

Usługa społeczna

190 000

II

2.

Praktyka morska dla uczniów klas II i III Technikum Morskiego i Politechnicznego z transportem

Usługa

Usługa społeczna

1 150 000

I

3.

Zakup odzieży roboczej dla uczestników projektu „Czas na zawodowców”

Przetarg

Przetarg nieograniczony

30 400

II

4.

Zakup mięsa i przetworów do stołówki szkolnej

Przetarg

Przetarg nieograniczony

146 595,80

IV

5.

Realizacja usług prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego w przedszkolach, szkołach podstawowych, oddziałach gimnazjalnych oraz szkołach ponadgimnazjalnych, będących oświatowymi jednostkami budżetowymi Gminy Miasto Szczecin w ramach projektu pn. „Nauczanie języka sąsiada od przedszkola do zakończenia edukacji – kluczem do komunikacji w Euroregionie Pomerania”

Usługa

USŁUGI SPOŁECZNE na podstawie art. 138o Ustawy PZP,

1.307.394,00

I

6.

j. w – postępowanie uzupełniające

Usługa

USŁUGI SPOŁECZNE na podstawie art. 138o Ustawy PZP,

21.700,00

III

7.

„Dostawa podręczników oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Nauczanie języka sąsiada od przedszkola do zakończenia edukacji – kluczem do komunikacji w Euroregionie Pomerania”, współfinansowanego w zakresie Programu współpracy Interreg VA Meklemburgia – Pomorze – Przednie/Brandenburgia/Polska                   w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna” Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)”

Przetarg

Dostawy

Przetarg nieograniczony

164.500,00

II

 Szczecin, 27.02.2019r.

Uwaga Koronawirus

W tym miejscu będą na bieżąco umieszczane informacje dotyczące koronawirusa. Poniżej zamieszczamy kontakty do osób, które w naszej szkole (i nie tylko) pełnią dyżury, aby wesprzeć nas w tym trudnym czasie.

W menu z lewej strony (zakładka Uwaga Koronawirus wraz z podmenu) dostępne będą pozostałe informacje na ten temat. 


\n Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

2.

Andrzej Kościołek

wychowawca internatu

9.00 – 11.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

3.

Eliza Kulczycka

wychowawca internatu

10.00 – 12.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

4.

Andżelika Stępień

wychowawca internatu

11.00 – 13.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

5.

Ewa Jasina

wychowawca internatu

13.00 – 15.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

6.

Paweł Żydecki

wychowawca internatu

16.00 – 18.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

7.

Katarzyna Michoń

pedagog szkolny

17.00 – 19.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

8.

Izabela Sulikowska - Suchy

kierownik internatu

18.00 – 20.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

9.

Agnieszka Zagdańska
– Parada

pedagog szkolny

18.00 – 20.00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

-->

Specjalistyczną pomoc oferują również psychologowie i psychoterapeuci z całej Polski. Szczegóły do kontaktu z nimi dostępne są tutaj.

 

wojsko

 "Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska".

J.Piłsudski

   

 

Biwak integracyjny klas wojskowych

Informujemy, że dniach 30.08-01.09.2019 r. (piątek - niedziela), zostanie zorganizowany biwak integracyjny dla klas pierwszych wojskowych.

Biwak będzie zlokalizowany w bazie harcerskiej w Binowie.

Do udziału w biwaku, wszyscy uczniowie powinni być ubezpieczeni od NNW i OC. Koszt biwaku, to 150 PLN (płatne na miejscu).

 

Piątek - 30.08.2019

do 10.00 - Zakwaterowanie młodzieży, która będzie mieszkać w Internacie przy ulicy Hożej 6. Wyjście ze szkoły najpóźniej o godzinie 10.30 pod opieką wychowawcy i przejazd na punkt zbiórki w Podjuchach.

12.00 – Zbiórka uczestników biwaku na pętli MZK w Szczecinie-Podjuchach (młodzież ma posiadać wyposażenie przy sobie).

12.00-15.00 – Przemarsz przez Puszczę Bukową do Binowa.

15.00-16.30 – Zakwaterowanie w Binowie ( namioty), Toaleta, Obiad.

16.30-19.00 – Zajęcia: Musztra i regulaminy wojskowe.

19.00 – Kolacja.

20.00 – Ognisko integracyjne.

22.00 – Capstrzyk.

Sobota- 31.08.2019

8.00 – Pobudka, Zaprawa poranna, Toaleta.

9.00-10.00 – Śniadanie.

10.00 –Trasa z zespołowymi zadaniami/zabawami integrującymi

15.30 -17.00 – Obiadokolacja.

17.00- 18.00 – Przygotowanie ogniska.

18.00 -22.00 – Ognisko integracyjne.

22.00– Capstrzyk.

Niedziela - 01.09.2019

8.00 – Pobudka, Zaprawa poranna, Toaleta.

9.00-10.00 – Śniadanie.

10.00 - 14.00 - Gra terenowa ASG.

14.00-15.00 – Przemarsz do Podjuch na pętlę autobusową.

Odbiór dzieci w Podjuchach o 15-tej lub w uzasadnionych przypadkach w Binowie o 14-tej.

 

WYPOSAŻENIE NA BIWAK

Umundurowanie :

 

  • Mundur polowy żołnierza wojsk lądowych wz. 2010 z flagami, może być używany.
  • Buty wojskowe wz. 926/MON lub podobne ( wygodne).
  • Beret żołnierza wojsk lądowych (np Agencja Mienia Wojskowego. poz 7) w kolorze zielonym.
  • Pas żołnierski szeregowca, parciany (bez napisu WP ).
  • Podkoszulek w kolorze khaki.
  • Plecak w kolorze czarnym lub khaki (wykorzystywany podczas zajęć dwu-trzydniowych w JW lub rajdów i obozów).
  • Śpiwór - do zabrania już na obóz integracyjny klasy.
  • Niezbędnik ( sztućce), kubek metalowy, menażka (talerzyki jednorazowe).

 

Dodatkowe przedmioty:

  • Przybory toaletowe,
  • Kąpielówki, strój kąpielowy,
  • Latarka, kurtka p. deszczowa , czapka, polar,
  • Grube skarpetki – kilka par na zmianę,
  • Woda i kanapki na czas przemarszu.
  • Środek przeciwko kleszczom i komarom,
  • Plastry na otarcia i talk do skarpetek.
- Technikum Morskie i Politechnicznej -

- Branżowa Szkoła I stopnia -

- LO dla Dorosłych - Szkoła Policealna dla Dorosłych -

KONTAKT: 71-699 Szczecin, ul. Hoża 6, tel. 91-44-20-933 fax.: 91-44-20-516 e-mail: sekretariat@zce.szczecin.pl