Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie zobowiązuje się zapewnić dostępność stron internetowych: http://zcemip.szczecin.pl oraz odn.zcemip.szczecin.pl zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848).
Serwis internetowy jest w częściowo zgodny ze standardem WCAG 2.1 oraz wytycznymi dostępności treści dla osób niepełnosprawnych. Tym samym strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub włączeń wymienionych poniżej.
a) niezgodność́ z USTAWĄ z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych:
b) nieproporcjonalne obciążenie:
Placówka zapewnia dostęp do informacji zawartych w serwisie w sposób alternatywny poprzez kontakt telefoniczny, SMS lub MMS pod numerem: 726212304
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-31
Metoda przygotowania oświadczenia: Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29
Data publikacji strony internetowej: 2012-08-18.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-03-23.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej wybranej strony internetowej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, np. przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji, itp.
Żądanie powinno zawierać:
Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Placówka zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, niezwłocznie poinformuje o tym wnoszącego żądanie oraz poinformuje o przyczynach opóźnienia oraz terminie, w którym zapewni dostępność cyfrową. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, Placówka zaproponuje alternatywny sposób dostępu do informacji. Polityka przetwarzania danych osobowych w ZCEMiP została opisana na stronie bip.zcemip.szczecin.pl
Koordynatora do spraw dostępności: Wiesław Wieczerzak
Adres e-mail :
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Numer telefonu 91 43 161 14
Każdy ma prawo do poinformowania / złożenia skargi placówki o braku dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Informacje takie należy kierować do dyrektora palcówki za pośrednictwem koordynatora ds. dostępności.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej.
W przypadku, gdy Placówka odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanej strony internetowej lub elementu strony internetowej. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich http://www.rpo.gov.pl
Dane kontaktowe właściwego organu odpowiedzialnego za postępowanie odwoławcze:
Bezpłatna infolinia 800 676 676. Pod tym telefonem można zasięgnąć informacji u prawników z Biura RPO. Link do RPO powyżej
Swoją sprawę można te zgłosić do RPO za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie https://www.rpo.gov.pl/content/kontakt
Informacja lub link do informacji o sposobie dokonania oceny dostępności cyfrowej: https://webping.pl/
Budynek nie dostosowany jest w całości do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak jest wind i platform dla osób niepełnosprawnych.
Placówka mieszcząca się w 3 budynkach o minimum 2 kondygnacjach zapewnia osobom niepełnosprawnym poruszanie się bez ograniczeń jedynie na poziomach 1 (parter), gdzie zapewnione są właściwe szerokości ciągów komunikacyjnych. Pomieszczenie oznakowane są w czytelny kontrastowy sposób.
Wejście do budynków głównego i warsztatów szkolnych (budynek A i B) dostępne jest dla wózków inwalidzkich (drzwi dwuskrzydłowe).
Na parterze budynku A po lewej stronie znajduje się recepcja, gdzie można uzyskać informacje dotyczące poruszania się po budynku.
Dojazd do placówki możliwy jest komunikacją publiczną (przystanek Hoża) lub własnym środkiem transportu. Przy bramie głównej od strony Bogumińskiej po lewej stronie znajduje się parking ogólnodostępny dla samochodów osobowych.
Dojazd możliwy jest do wszystkich wejść.
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
W placówce nie ma tłumacza języka migowego - koszty związane z wdrożeniem obsługi języka migowego przekraczają znacząco korzyści – od początku działalności ZCEMiP nie zaszła potrzeba stosowania tego typu komunikowania się stron w żadnym zakresie
Placówka podejmuje ciągłe starania dotyczące podniesienia poziomu dostępności, w tym dostępności cyfrowej. Planowana jest przejście na nową wersję strony internetowej w trakcie której nastąpi poprawa niektórych niezgodności wykazanych w obecnym sprawozdaniu. Planowany termin zakończenia prac czwarty kwartał 2022r.
Duplikaty świadectw i legitymacji szkolnych wydawane są po wniesieniu na konto o numerze:
PEKAO BANK POLSKI : 15 1020 4795 0000 9802 0278 3736 opłaty w wysokości
ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ –
PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2019 ROK
Lp |
Przedmiot zamówienia |
Rodzaj zamówienia |
Przewidywany tryb udzielenia zamówienia |
Orientacyjna wartość zamówienia |
Planowany termin wszczęcia postępowania w ujęciu kwartalnym |
1. |
Realizacja zajęć specjalistycznych w Akademii Morskiej zgodnie z programem nauczania i Konwencją STCW |
Usługa |
Usługa społeczna |
190 000 |
II |
2. |
Praktyka morska dla uczniów klas II i III Technikum Morskiego i Politechnicznego z transportem |
Usługa |
Usługa społeczna |
1 150 000 |
I |
3. |
Zakup odzieży roboczej dla uczestników projektu „Czas na zawodowców” |
Przetarg |
Przetarg nieograniczony |
30 400 |
II |
4. |
Zakup mięsa i przetworów do stołówki szkolnej |
Przetarg |
Przetarg nieograniczony |
146 595,80 |
IV |
5. |
Realizacja usług prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego w przedszkolach, szkołach podstawowych, oddziałach gimnazjalnych oraz szkołach ponadgimnazjalnych, będących oświatowymi jednostkami budżetowymi Gminy Miasto Szczecin w ramach projektu pn. „Nauczanie języka sąsiada od przedszkola do zakończenia edukacji – kluczem do komunikacji w Euroregionie Pomerania” |
Usługa |
USŁUGI SPOŁECZNE na podstawie art. 138o Ustawy PZP, |
1.307.394,00 |
I |
6. |
j. w – postępowanie uzupełniające |
Usługa |
USŁUGI SPOŁECZNE na podstawie art. 138o Ustawy PZP, |
21.700,00 |
III |
7. |
„Dostawa podręczników oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Nauczanie języka sąsiada od przedszkola do zakończenia edukacji – kluczem do komunikacji w Euroregionie Pomerania”, współfinansowanego w zakresie Programu współpracy Interreg VA Meklemburgia – Pomorze – Przednie/Brandenburgia/Polska w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna” Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)” |
Przetarg Dostawy |
Przetarg nieograniczony |
164.500,00 |
II |
Szczecin, 27.02.2019r.
W tym miejscu będą na bieżąco umieszczane informacje dotyczące koronawirusa. Poniżej zamieszczamy kontakty do osób, które w naszej szkole (i nie tylko) pełnią dyżury, aby wesprzeć nas w tym trudnym czasie.
W menu z lewej strony (zakładka Uwaga Koronawirus wraz z podmenu) dostępne będą pozostałe informacje na ten temat.
2.
Andrzej Kościołek
wychowawca internatu
9.00 – 11.00
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
3.
Eliza Kulczycka
wychowawca internatu
10.00 – 12.00
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
4.
Andżelika Stępień
wychowawca internatu
11.00 – 13.00
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
5.
Ewa Jasina
wychowawca internatu
13.00 – 15.00
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
6.
Paweł Żydecki
wychowawca internatu
16.00 – 18.00
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
7.
Katarzyna Michoń
pedagog szkolny
17.00 – 19.00
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
8.
Izabela Sulikowska - Suchy
kierownik internatu
18.00 – 20.00
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
9.
Agnieszka Zagdańska
– Parada
pedagog szkolny
18.00 – 20.00
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
"Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska".
J.Piłsudski
https://www.gov.pl/web/koronawirus
https://www.mp.pl/pacjent/choroby-zakazne/aktualnosci/225676,koronawirus-najnowsze-informacje
Informujemy, że dniach 30.08-01.09.2019 r. (piątek - niedziela), zostanie zorganizowany biwak integracyjny dla klas pierwszych wojskowych.
Biwak będzie zlokalizowany w bazie harcerskiej w Binowie.
Do udziału w biwaku, wszyscy uczniowie powinni być ubezpieczeni od NNW i OC. Koszt biwaku, to 150 PLN (płatne na miejscu).
Piątek - 30.08.2019
do 10.00 - Zakwaterowanie młodzieży, która będzie mieszkać w Internacie przy ulicy Hożej 6. Wyjście ze szkoły najpóźniej o godzinie 10.30 pod opieką wychowawcy i przejazd na punkt zbiórki w Podjuchach.
12.00 – Zbiórka uczestników biwaku na pętli MZK w Szczecinie-Podjuchach (młodzież ma posiadać wyposażenie przy sobie).
12.00-15.00 – Przemarsz przez Puszczę Bukową do Binowa.
15.00-16.30 – Zakwaterowanie w Binowie ( namioty), Toaleta, Obiad.
16.30-19.00 – Zajęcia: Musztra i regulaminy wojskowe.
19.00 – Kolacja.
20.00 – Ognisko integracyjne.
22.00 – Capstrzyk.
Sobota- 31.08.2019
8.00 – Pobudka, Zaprawa poranna, Toaleta.
9.00-10.00 – Śniadanie.
10.00 –Trasa z zespołowymi zadaniami/zabawami integrującymi
15.30 -17.00 – Obiadokolacja.
17.00- 18.00 – Przygotowanie ogniska.
18.00 -22.00 – Ognisko integracyjne.
22.00– Capstrzyk.
Niedziela - 01.09.2019
8.00 – Pobudka, Zaprawa poranna, Toaleta.
9.00-10.00 – Śniadanie.
10.00 - 14.00 - Gra terenowa ASG.
14.00-15.00 – Przemarsz do Podjuch na pętlę autobusową.
Odbiór dzieci w Podjuchach o 15-tej lub w uzasadnionych przypadkach w Binowie o 14-tej.
WYPOSAŻENIE NA BIWAK
Umundurowanie :
Dodatkowe przedmioty:
- Branżowa Szkoła I stopnia -
- LO dla Dorosłych - Szkoła Policealna dla Dorosłych -
UWAGA! Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies: http://bip.zcemip.szczecin.pl/dokumenty/menu/23 . Zamknij ostrzeżenie